Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того,
як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце
диференційованого навчання. Я винесла для себе те, що вчителі мають працювати з
учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості, а тоді і учні мають бути активним у власному навчанні. Учителі
можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати,
навчальне середовище. Учителі
можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності. Особисто я
включаю в навчальний процес візуальні та аудіальні способи сприйняття. Зважаючи
і на домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні
ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий